woensdag 5 mei 2010

Dolly Up ..... Dollcake

Dolly Up/Dollcake uit Australiƫ is een bijzonder merk opgericht in 2002 door Christina Campbell. Zij ontwerpt bijna prinsesachtige kleding voor meisjes van 2 tot 8 jaar.Elk item is prachtig ontworpen met schitterende stoffen in veelal op vintage geinspireerde pastels, met veel kanten applicaties en bloemendetails. Elk meisje zal deze kleding prachtig vinden. Het lijkt alsof ze verkleedt gaat als prinses, terwijl de kleding juist heel draagbaar, comfortabel en super mooi afgewerkt is.

Zo staat Dollcake omschreven op de site op de merken pagina.... Ik kan alleen maar zeggen WOW!!!!
Het is een feest om de doos uit te pakken en elk kledingstuk te mogen bewonderen. En dat moet ik vooral doen als het oudste I-tje niet in de buurt is, want anders verdwijnt alles in haar kast....
En dan heb ik ook al de plaatjes van de zomercollectie in huis, echt geweldig. Ik hoop echt dat dit merk in Nederland aan zal slaan, want behalve mooie kleding, is Christina ook nog een heel prettig iemand om mee samen te werken. En kan ik niet wachten om er nog veel meer te gaan inkopen.

Met dank aan Goodgirlscompany blog, zonder wie ik dit merk in elk geval niet zo snel had ontdekt!!


2 opmerkingen:

  1. kan ik deze jurk met schoenen en haarband bestellen?
    gr sarah

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hi Sarah,

    Dat zou ik wel willen, maar ik kon helaas geen accessoires meer bij bestellen van deze collectie. Ook waren niet alle maten meer leverbaar. Je kunt op de site www.ikidress.com precies zien wat we kunnen leveren.

    Bedankt voor je reactie,

    Nicoline

    BeantwoordenVerwijderen