dinsdag 15 juni 2010

Deux par Deux


Deux par Deux is een prachtig merk uit Canada. Het is een merk uit het hoogsegment en dat betekent een superieure kwaliteit. Daarnaast zijn de ontwerpen speels, de kleuren sprankelend en wordt er veel gebruik gemaakt van leuke accenten als borduursels of applicaties. De kleding is gemaakt van zachte materialen (veel katoen en bamboo) en bijzonder geschikt voor bewegelijke kinderen.
Mijn eigen mening is dat het geschikt is voor alle gelegenheden. Mooi en apart genoeg voor een feest, maar dus ook zeker comfortabel en draagbaar om dagelijks naar school aan te doen.

Ik heb deze zomercollectie rechtstreeks bij Deux par Deux besteld en daarmee was deze collectie uniek in Nederland. Vanaf de wintercollectie is Deux par Deux verkrijgbaar via een Nederlandse agent. Zeker een aanwinst voor de Nederlandse winkels!!! Ik heb echter besloten om geen wintercollectie van Deux par Deux te bestellen. Er zijn zoveel leuke merken die nog niet volop in Nederland verkrijgbaar zijn, dat ik heb besloten om me daar op te richten.

Nu bij Iki Dress de zomercollectie 2010 van Deux par Deux tegen bijzonder aantrekkelijke prijzen.
Deze kleding zal niet verder afgeprijsd worden deze zomer, dus langer wachten heeft geen zin (zo nu weet iedereen waar die aan toe is).

OP is OP, dus koop nu nog unieke kleding van dit super merk!!!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten