vrijdag 25 juni 2010

Voor braderieprijzen!!!

We ontkomen er niet aan, ook al begint het seizoen qua temperatuur voor mijn gevoel nu pas. De afgelopen weken ben ik druk bezig geweest om de wintercollectie te bestellen.
Ik begrijp dat dat voor Nederlandse normen laat is, want dan had ik nu voor de zomer van volgend jaar de bestellingen al door moeten geven.
Gelukkig werkt dat bij mijn leveranciers toch net even anders. Afijn, terug naar het heden, ik zal nog genoeg schrijven over de verwachte kleding (zo leuk....)

Nu op de site voor braderieprijzen: Bonny Billy alles 10 euro (sommigen zelfs 7,50)!! dit zal blijvend zijn.
Sla je slag tot eind juni: De catterpillar Dress voor 20 euro, ideaal als kadootje!!, de Nolita jurk van VinRose voor 20 euro, en de Blue bird Dress van Misha Lulu voor 20 euro!!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten