zondag 5 september 2010

Crea Bea´s 2

Ik ben de laatste weken naarstig op zoek gegaan naar de zijden bloemen die we op menig mustje-haarband tegenkomen. Uiteindelijk ben ik geslaagd bij een groothandel in jawel Amerika. Daar kom ik namelijk ook nog normale hoeveelheden kopen en tja, ik wil het toch eerst eens bekijken hoe alles eruit ziet, hoe we deze moeten bevestigen etc.
Afijn de bloemen zijn leuk, heel leuk.... en ik maak ze via naald en draad vast aan een haarclip. Dan kunnen ze namelijk ook van de mutsjes af, willen we deze eens wassen.

Ik had ook een paar mutsjes-beanies gekocht, aangezien deze goedkoper waren, dan dat ik normaal aan een bolletje garen kwijt ben.... maar ik ben geschrokken van de kwaliteit, dus we haken lekker zelf verder (ja, ik kan het nu ook zelf!!) Ons huidig garen is lekker zacht en hebben we gekocht in Turkije, Geen 100% katoen, want dat werd te stug, maar wel grotendeels katoen.

Op zich kun je kiezen voor een andere bloem, een extra bloem of toch een gehaakte bloem, maar neem in dat geval even contact met ons op.

Prijs van onze muts met bloemenclip : 8,95 - Handmade in Holland


Geen opmerkingen:

Een reactie posten