donderdag 3 februari 2011

Verliefd op Dolcake Oh so girly



Dollcake Delicious Dress
  
DC Vintage Parfait Frock

Ik mocht gister de doos uitpakken met de nieuwe Dollcake collectie en was op slag verliefd. Op foto's is het mooi en leuk, maar in het echt zou ik het liefst alles in de kasten van mijn eigen prinsesjes stoppen. Ik had het een klein beetje voorzien en 2 extra jurken besteld. 1 ligt er apart, de 2e kon helaas niet geleverd worden.
Ik heb gekozen voor alleen jurken... Maar o wat zijn ze mooi!!! Volgende collectie koop ik alles.

We hebben de jurken in de maten 92,98,104,116 en 128. Maar slechts 1 stuk per maat!!
 
Geloof mij dat ik van elke jurk die wordt verkocht een beetje afscheid moet nemen. 


Dollcake Prim & Proper Dress

DC Full Bloom Dress



Geen opmerkingen:

Een reactie posten