dinsdag 6 april 2010

En nu is het wel mooi weer!!!

Helaas was het tijdens de braderie wat minder mooi weer. Gelukkig is het de hele dag droog gebleven, maar ja, kleurige zomerjurken verkopen nu eenmaal beter als de zon erbij schijnt.

De meeste bekijks had toch wel de Rock&Roll jurk van Indygo. Hoeveel mensen die wel niet hebben aangewezen. Kon ik eindelijk weer eens mijn verhalen kwijt over hoe bijzonder onze merken dan wel zijn. Maar ja, ik snap ook wel dat je niet op een braderie loopt met het idee om een jurk van 50 euro aan te schaffen. Maar hopelijk herinneren al die mensen mij en de jurken als ze iets bijzonders willen kopen.

Een goede 2e qua bekijks was dan toch wel de VinRose jurk met de bloemetjes. Het is dan ook een schitterend jurkje om te zien.
De Rare Editions Navy jurk was ook een blikvanger. Geweldig om al die verschillende reacties te zien. Mensen vonden deze of geweldig of afschuwelijk.

Ondanks de kou heb ik toch een leuke dag gehad. Ik heb veel reacties gehad en daar deden we het ook voor.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten