dinsdag 20 april 2010

In de aanbieding - April

Wat is een site tegenwoordig zonder aanbiedingen!!! Dit is een van de dingen waar ik mijn weg nog in moet gaan vinden. Marketing... Aanbiedingen, maar ook adverteren. Over dit laatste later meer.

Ik ben zelf helemaal weg van de Caterpillar jurken van Red Thread Design. Ik vind het concept geweldig, het
ontwerp eenvoudig maar mooi, en de stoffen zijn gewoon nergens anders zo te vinden,
Nu dus extra in de aandacht met een leuke korting.

De jurken van VinRose zijn de komende 2 weken ook in de aanbieding. Wat klassieker, maar mooie modellen, comfortabel en kwaliteit zijn zeker van toepassing op dit mooie merk.

Rare Editions is de hit op het moment op de Iki site.
Vandaar dat er binnenkort weer 9 nieuwe modellen binnenkomen in 3 verschillende maatseries, ook aan de grotere maten is dit keer aandacht besteed.
Vandaar ook 2 modellen van Rare Editions in de aanbieding.


Mijn dochter heeft zelf het zwart, witte model uitgekozen voor een feestje. Mama was zeer verbaasd, want normaal is alles roze. Hij staat haar geweldig, zo slank van model, zwiert hij om haar heen. Mams maakt zich ook wat minder druk om vlekken. want dat toont wat minder op deze jurk.

Van Indygo Artwear zijn een aantal artikelen alleen nog in maat 92 te verkrijgen. Deze staan nu ook tussen de aanbiedingen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten