donderdag 22 april 2010

Nieuw : Sugarloaf Kids

Het kan allemaal heel snel gaan.... Zo zat ik vorige week een Engelse site te bewonderen toen mijn oog op leuke jurkjes viel. Sugarloaf Kids, effe googlen en contact gezocht met de Engelse agent. Die had nog wat modellen op voorraad en zo kom ik aan een klein voorraadje jurken.
Heerlijk die flexabiliteit van voornamelijk buitenlandse leveranciers.
Sugarloaf Kids wordt ontworpen en geproduceerd in Brazilie. De jurken die ik heb ontvangen zijn prachtig gemaakt. Allemaal van katoen met onderrokken voor mooivallende rokken.
Aangezien mijn klanten massaal kijken naar Rare Editions en Bonnybilly, lijkt me dit een mooie aanvulling daarop. Orginaliteit, volgens de agent hebben ze nog niets verkocht aan Hollandse afnemers, en toch wat klassieker qua model.
En nu nog even bedenken of ik ze op ga zoeken eind juni op de beurs in London???


Geen opmerkingen:

Een reactie posten