vrijdag 26 maart 2010

Bonnybilly

Alleen met 4 modellen van het label Iki Dress kom je niet ver, dus bedachten we dat er een webwinkel moest komen. Maar een die anders is dan anderen. Ik ben op zoek gegaan naar merken op Amerikaanse websites. Eigenlijk heel basic, als ik de kleding leuk vond dan nam ik contact op met het bedrijf. Meestal kreeg ik hele leuke reacties, soms helemaal geen reactie.
Later las ik met verbazing dat Nederlandse merken in principe niet leveren aan webshops, de uitzonderingen daargelaten. Afijn daar heb je met het commerciele Amerika geen last van.
Naast alle Amerikaanse/Canadese leveranciers had ik dan toch ook wel leuke jurken gevonden in China...
Ik was een beetje huiverig, want tja, sommige merken zijn toch niet van die kwaliteit als dat ik in gedachten had. Maar voor een stukje diversiteit toch de knoop maar doorgehakt. Ik heb van geen ene leverancier zoveel mailtjes als van deze uit China.... Zelfs voor kerst kreeg ik geloof ik 4 wensmailtjes. Het zal er ook wel mee te maken hebben dat mijn betaling er 5 weken over gedaan heeft. Tja met alle vertraging die de website opliep was het voor mij niet zo erg...
Maar ook nu vragen ze hoe het gaat en dat is toch wel een extra dimentie aan mijn werkzaamheden.

Bonnybilly heeft echt leuke jurken. Ze zijn mooi gemaakt en qua model lijken ze eigenlijk het meest op Rare Editions. De jurken zijn voor zowel feestelijke gelegenheden als dagelijks gebruik geschikt. En dat voor een leuke prijs. haha het enige wat mist is een wasvoorschrift in de jurk zelf... Dat was niet belangrijk voor Chinezen volgens mijn contactpersoon. Dus verwacht een geprint exemplaar bij de bestelling.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten