zaterdag 13 maart 2010

Indygo Artwear

Op mijn zoektocht naar andere merken viel mijn ook op het Zuid Afrikaanse merk Indygo Artwear. In eerste instantie vielen de kleurige designs mij op, later werd ik gepakt door het verhaal achter het merk Indygo, hieronder een korte samenvatting.
Sinds 1992 verft Elana vd Walt kledingstukken. Wat begon als het versieren van de tshirts van haar dochters is nu uitgegroeid tot een nationale onderneming, maar ook in de USA is indygo een gerenommeerd merk. Het handmatige verven van de lappen stof is natuurlijk een arbeidsintensief proces. Wat ten goede komt aan de werkgelegenheid in Kaapstad. Elk kledingstuk is een uniek stukje kunst!! Naast deze tijdloze artistieke uitstraling valt de comfortabele styling in puur katoen, het gemak in onderhoud en de duurzaamheid op.

Toen ik de zending binnen kreeg was ik aangenaam verrast. De kleuren spatten van de kleding af. En zijn mooi van kwaliteit maar inderdaad ook heerlijk comfortabel. En wat mij ook erg aanspreekt, heerlijk makkelijk aan te trekken. Geen knopen, ritsen en drukkers.
Ik heb na ontvangst gelijk een mailtje gestuurd naar mijn contactpersoon om te vertellen hoe mooi ik de kleding vond. Dat is het leuke van het zaken doen met deze ondernemingen, er is nog persoonlijk contact.
Ik zal wat foto's plaatsen van mijn favoriete modellen. En nu maar hopen dat er nog meer mensen verslingerd raken aan deze kleding.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten