zaterdag 13 maart 2010

De Start van Iki Dress

Dit weekend moet het dan eindelijk gaan gebeuren. De laatste weken, maanden hebben we hard gewerkt aan het opzetten van onze webwinkel voor meidenkleding. Om ons te onderscheiden van alle andere webwinkels zijn we op zoek gegaan naar voor Nederland nieuwe merken in Amerika, Canada, Zuid Afrika en ga nog maar even door. Mijn zoektocht is nog lang niet over, eigenlijk begin ik pas. Maar goed, de collecties druppelen zo langzamerhand binnen en nu wordt het tijd dat we deze leuke kleding kunnen gaan delen met de rest van Nederland. Het is een leuke spannende tijd, waarin zoveel dingen gebeuren dat het me leuk lijkt om dat hier bij te houden.

1 opmerking:

  1. Ah, leuke website heb je met leuke merken! Gaaf om te zien dat veel merken waar ik in het afgelopen jaar over schreef nu ook gewoon in Nederland verkrijgbaar zijn. Ik ga zeker binnenkort even een blog schrijven over je webshop.

    Groetjes Josan

    BeantwoordenVerwijderen