vrijdag 27 augustus 2010

Little Mass 2e levering

Omdat ik zelf alles importeer heb ik dus direct contact met alle modemerken en niet met Sales Rep's. Dat is niet altijd handig. In het geval van Little Mass heb ik dus voornamelijk te maken met Hannah, het creatieve brein achter dit merk. Ik zelf heb een financiƫle achtergrond, en hoewel ik thuis een chaoot kan zijn, kloppen mijn cijfers meestal wel en ben ik vrij planmatig en systematisch. Little Mass however, stuurt artikelen als ze gereed zijn, ookal zijn dat slechts 4 stuks, en ook al is er iets maanden geleden besteld toch kunnen ze dan iets niet leveren.
Maar dat creatieve!!!! maakt dat ik dat allemaal pik.... Want hun kleding is gewoon zo heerlijk over de top.

Afijn nu binnen: een heerlijke blousejurk in de maten 128/134/140/146... Weer anders dan op beide produktie foto's, maar aangezien mijn paspoppen ingepakt zijn voor de braderie, moeten we nog even wachten op de werkelijke foto... alleen de stroken wijken af van de grote foto, het zijn er 3 en geen 4.

Dan wachten we vol spanning op de volgende jurk.... beschikbaar in de maten 92-122

Geen opmerkingen:

Een reactie posten