vrijdag 6 augustus 2010

Update

Het was een rare week. Allereerst was ik zelf gevloerd door een buikgriep. Na mijn spitaanval van vorige week toen we net gezellig een paar dagen in Belgie/Plopsaland waren, nu dit weer.... pffff
Gelukkig was het op de site de afgelopen dagen gezellig druk en loopt het klantenaantal nu bijna tegen de 100!! Misschien voor de grote sites niets bijzonders maar voor zo'n beginnende shop in deze niet al te makkelijke tijd vind ik het toch een bijzondere mijlpaal!!

Dus klant nummer 100 mag rekenen op een leuke attentie!! Nog 2 te gaan, dus kom maar op!!

Het leuke is ook dat onze shop al meerdere keren is genoemd in mijn eigen favoriete blog van http://www.goodgirlscompany.com/.
Het grappige is dat ik daar net een artikel lees over Servane Barrau, een geweldige Canadese ontwerper. Ik heb onlangs contact met deze ontwerpster gehad, maar op dit moment leveren ze niet aan webshops, maar doen ze zogenaamde Trunkshows, of te wel kledingparties.
Mochten ze aan (web)winkels gaan leveren dan staan wij als eerste op de lijst!!

Verder wachten we ongeduldig op de leveringen van Indygo (al een maand onderweg), Toni Tierney verzendt vandaag de eerste items, Bonnie Jean en de rest van Rare Editions. Even een vooruitblik:



Bonnie Jean jurkje, Indygo set, en een jurkje van ons nieuwe merk Toni Tierney!!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten